LUMINA FAPTELOR BUNE

Blog ortodox spre zidire sufleteasca

RUGACIUNE ZILNICA



Doamne Dumnezeul meu,în numele Fiului Tău Iisus Hristos,eu mă rog cerând ajutorul TĂU.

Departează, te rog, tot răul din jurul meu.
Doamne,eu am multe necazuri, dacă în spatele necazurilor mele există un duh necurat te rog scoate-l.
Trimite foc din cer acum şi arde Doamne toate farmecele, toate bolile, tristeţile, insomniile, şi singurătatea mea.
 Dacă exista un blestem în viaţa mea,te rog să-l desfaci DOAMNE.
Atinge-mă acum cu puterea Ta şi sfinţeşte trupul meu ca începând de acum,nici un duh rău,farmece,boli,blesteme şi alte necazuri lucruri rele să nu aibă voie în viaţa mea.
Doamne,Tu ai zis că în Numele Fiului Tău tot ceea ce voi cere voi primi,atunci răspunde acestei rugăciuni şi ajută-mă să înving toate problemele mele.
Iţi multumesc în numele Tatălui,si al Fiului şi al Sfântului Duh,pentru că ştiu că mă asculţi. Amin !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu