LUMINA FAPTELOR BUNE

Blog ortodox spre zidire sufleteasca

SUFLETUL MEU DESCHIS LA NECAZUL TAU...


In ultima vreme credeam ca multi oameni nu i-L mai iubesc pe Dumnezeu .Ca oamenii s-au facut pe sine ''dumnezei'',ca toate sunt bune si frumoase si la locul lor,dar am descoperit ca nu este asa ,necazurile ,bolile sufletesti si trupesti bantuie lumea.
Sunt multi cei care cauta sa bata la ''usa unui suflet ''spre a gasi alinare ,tamaduire si liniste sufleteasca.
Am intalnit si oameni care au tot ceea ce isi doresc ,si stiu ca o parte au muncit cinstit pt agoniseala lor si totusi nu sunt linistiti sufleteste ...parca le lipseste ceva,si nu e vorba de ceva material ,ca daca ar fi ar cumpara.Si totusi linistea din casele noastre ,bucuria copiilor nostri ,prietenia celor dragi nu pot fi cumparate cu bani.
Toata lumea are necazuri ,probleme,unii le recunosc altii le ascund in tainitele sufletului crezanda ca se vor rezolva de la sine ...spunand ca timpul le rezolva pe toate .
Sunt multi cei care din cauza pierderii locului de munca ajung sa fie stapaniti de patimi ,si noi ce facem ?! mimam ca ne e mila de ei ,le plangem patimile dar uitam sa le tamaduim ranile,de asta va indemn acum cand trecem prin vremuri grele sa fim solidari sa ne rugam unii pentru altii.Sunt aici pentru voi si nu ezitati sa vorbiti cu mine atunci cand simtiti nevoia ,sunt multi cei care au spus: parinte dupa ce am vorbit am simtit ca am lasat necazul meu ''cuiva'' care se va ruga pentru mine ....
Avem atatea Sf.Biserici si lumea inca mai alearga la vrajitori...de ce se intampla toate astea ?! Din nestiinta si nestiinta e un pacat .Nu castigam daca ne inselam semenii , un om intelept mi-a spus:parinte, omul  jumatate din viata da sanatate pentru bani ...si cealalta jumatate da bani pentru sanatate... mare adevar a grait .
Inchei spunandu-va... ca sufletul meu e deschis la necazul tau crestine.AMIN

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu